BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Til Markedsledende & Landsdækkende Butikskæde – i stærk vækst
-med reference til Distriktschefen
Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab.
Harald Nyborg A/S
Ndr Landevej 26
DK - 6270 Tønder
VIRKSOMHEDEN
Harald Nyborg A/S blev grundlagt i 1904 og har hovedkontor i Odense.
Virksomheden er en landsdækkende butikskæde med et sortiment, der henvender sig til gør-det-selv folket.
Virksomheden har i dag ca. 1.800 medarbejdere med i dag 54 butikker (flere er på vej) samt webshop, og en årlig omsætning på ca. DKK 2,8 mia. ex. moms og en koncernomsætning på over DKK. 7 mia.
Virksomheden går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, og arbejder i et uformelt miljø med højt til loftet.
Der er et stærkt fællesskab i Harald Nyborg (HN), hvorfor det hævdes, at det er en af Danmarks bedste arbejdspladser.
Har man en drøm om at arbejde i en butik, hvor fællesskab og samarbejde kommer i første række? Så lad drømmen gå i opfyldelse ved at blive Butikschef i HN i Tønder.
HN har fællesskabet og samarbejdet i centrum, da de tror på, at en god dynamik skaber det bedste grundlag for en god kundeoplevelse.
I Tønder er der i dag ca. 25 ansatte, hvoraf 5 er fuldtidsansatte.
Kollegaservice og kundeservice går hånd-i-hånd, og de vil derfor yde deres bedste for, at den nye Butikschef føler sig velkommen og bliver en del af holdet.
STILLINGEN
Stillingen refererer til Distriktschefen. Der er tale om en stilling med en arbejdstid udover 37 timer pr. uge, da der vil være aften- og weekendarbejde med jævne mellemrum - typisk hver 4. weekend.
Butikschefen bliver en del af et ungt stærkt team med flere års erfaring i HN, hvor man selvsagt vil komme til at spille den ledende rolle i teamet.
OPGAVEN
Hovedopgaverne vil være
- Ansvarlig for butikkens daglige drift
- Ledelse af butikkens ledergruppe, med faste lukkevagter.
- Ledelsesansvar for alle butikkens ansatte.
- Motivering og udvikling af medarbejderne
- Tage ansvar – ansvarlig for egen læring/sparring – være opsøgende og proaktiv ved udfordringer.
- Selvstændigt strukturere, planlægge og eksekvere på opgaver, samt de udfordringer der måtte komme.
- Skal kunne følge kædedrift og deadlines.
- Analysere og følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål. Herunder omsætte KPI’er til håndgribelige mål og fokusområder
- Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning
- Implementere, analysere og optimere Harald Nyborgs butikskoncepter
- Fastholdelse og udvikling af medarbejderne individuelt såvel som et team.
- Sammen med dine dygtige medarbejdere sørger du for, at kunden kommer igen
Den nye Butikschef skal vide, at man i en butik kan blive afbrudt, og arbejdsopgaverne kan ændre sig i løbet af dagen.
KANDIDATEN
Den ideelle kandidat kommer fra en lignende stilling fra en detail- eller handelsvirksomhed, hvor der er fokus på dels at yde service og dels på kundens behov.
Desuden forventer vi, at den nye Butikschef:
- Har ledelseserfaring og god til at samarbejde
- Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
- Resultatorienteret, handlekraftig og ambitiøs
- Serviceminded, har situationsfornemmelse, sans for god kundebetjening og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser
- Engageret passioneret ejerskab – devisen ”Min egen virksomhed” og går foran som det gode eksempel
- Omstillingsparat og prioriterende opgaverne – hvad der er vigtigst her og nu.
- Positiv indstilling til nye udfordringer, til kunderne og til kollegerne.
- Godt humør og generel positiv indstilling
Desuden:
- Motiveret for at dygtiggøre sig, og lyst til at gøre det bedste for at skabe et godt resultat.
- Skal få andre til at føle sig godt tilpas i dit selskab, da det er starten på god kollega- og kundeservice.
- Kender til vigtigheden af at være omgivet af gode medarbejdere - både socialt og fagligt.
- Ønsker at hjælpe og støtte dine medarbejdere, samt skabe god energi.
- Nyder at have direkte kundekontakt og formår at skabe tillid og forstå kunden.
- Brænder for at give kunden en troværdig og god oplevelse.
VIRKSOMHEDEN TILBYDER
En spændende og afvekslende hverdag med fuld fart på samt mulighed for gode og fleksible arbejdsforhold, personalegoder, efteruddannelse etc.
UDDANNELSE
En forretningsmæssig baggrund med kendskab til detailhandlen vil blive vægtet højt, gerne kombineret med en håndværksmæssig baggrund.
SPROG
Dansk
GAGE OG BENEFITS
Gage: Løn efter kvalifikationer, fritvalgskonto, telefon, pensionsordning, diverse forsikringer herunder sundhedsforsikring og personalerabat.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tønder Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
TARGET Headhunting ApS, Forskerparken, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922187