BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Her er jobbet til dig, der ønsker selvstændighed og ansvar helt fra starten.
Vi søger en ny kollega til befordringsområdet. Området er placeret i Borgerservice og der er tale om en fast stilling på 32 timer pr. uge (med mulighed for fuld tid). Vi ønsker stillingen besat snarest muligt, og senest den 1. februar 2024.
Opgaverne du skal løse er
Håndtering af kollektiv trafik
- Ændringer og tilpasninger af kollektive ruter
- Administration af befordring, herunder bestilling af kørsel, samt beregning og bogføring af godtgørelse
- Samarbejde og koordinering mellem skole, sagsbehandlere og vognmænd
- Koordinering af administrative opgaver
- Mødevirksomhed, herunder skolesekretærmøder og diverse dialogmøder
- Bestilling af efterskolekort
- Samarbejde med Sydtrafik
- Juridisk opdatering af love og regler på befordringsområdet.
Lukket kørsel – interne udbudsaftaler
- Drift af udbudsaftaler for skoler og dagcentre
- Samarbejde med vognmænd, skolesekretærer og relevante parter
- Afregning og opkrævning af kørsel.
Fribefordring
- Behandling af ansøgninger
- Bestilling af kørsler
- Vedligehold og opdatering af hjemmeside
- Oprettelse af borgere.
Administrative opgaver
- Ajourføring af lovgivning (Folkeskoleloven og Sundhedsloven)
- Fakturabetaling
- Handicapkørsel over grænsen (bestilling, opkrævning og afregning)
- Daglige henvendelser og sparring med interne og eksterne samarbejdspartenere.
Din faglige profil er, at du
- arbejder meget selvstændigt og tager gerne initiativ
- gerne har en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration
- trives med borgerkontakt både telefonisk men også i det personlige møde
- har styrke og interesse i logistik og koordinering
- evner at arbejde både i detaljen, samtidig med at du fastholder dit overblik
- trives med opgaver der tager udgangspunkt i lovgivning og retningslinjer
- har interesse i faglige og tværfaglige samarbejder
- har interesse i økonomi og IT og har naturlig tilgang til systemer, som SBSYS, OPUS, Excel, mm
- bevarer roen, når arbejdspresset stiger, og når der sker forandring i dine arbejdsopgaver
- er mødestabil og forpligter dig på at være engageret i dit arbejde.
Vi tilbyder dig en stor indflydelse på din arbejdsdag og dine arbejdsopgaver. Du får en stor berøringsflade, primært med dine 37 engagerede kolleger, som alle dagligt arbejder for den gode borgerservice, men også i resten af organisationen og eksternt.
Vi har gode fysiske rammer og mulighed for hjemmearbejde og flekstid.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder for Borgerservice, Marianne Valentin på mv1@toender.dk eller tlf.nr. 74 92 90 47 / 30 36 59 51.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst.
Er du interesseret så send din ansøgning til os, senest fredag den 17. november 2023. Vi holder ansættelsessamtaler mandag den 27. november 2023 om formiddagen.
Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket. Du modtager en kvittering for ansøgningen, men vær opmærksom på, at kvitteringen og en eventuel invitation til samtale kan ende i dit spamfilter.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tønder Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Tønder Kommune, Wegners Plads 2, 6270 Tønder
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5931454