BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du servicemindet og sætter en ære i at give en venlig og kompetent borgerservice? Ønsker du, at borgerne skal have god oplevelse, når de kontakter kommunen? Har du samtidig flair og interesse for IT og digitale løsninger? Så er det lige dig, vi skal bruge.
Vi søger nemlig pr. 1. maj 2024 en ny kollegatil en fast stilling på 32 timer pr. uge.
Opgaverne, du skal løse, er
- Omstilling / reception.
- Primært telefon- og receptionsbetjening hvor du får en høj grad af borgerkontakt og en bred kontaktflade.
- Folkeregister.
- Registrering af flytninger og indrejser, og de myndighedsopgaver der følger af CPR-loven.
- Valg.
- Opgaver i forbindelse med de kommende valg.
- Ekspedition.
- Borgerekspedition, hvor opgaverne blandt andet består af MitID, sundhedskort, lægeskift, indrejser, pas og kørekort mm.
Din faglige og personlige profil
- Du har gerne en kontoruddannelse med speciale i offentlig administration
- Du har flair og interesse for IT og digitale løsninger - du trives i et digitalt miljø og du går gerne forrest og understøtter den digitale udvikling
- Du behersker tysk og engelsk på brugerniveau
- Du udviser empati, systematik og overblik
- Du er selvstændig, struktureret og vedholdende.
Vores forventninger til dig er, at du
- har fokus på venlig og kompetent borgerservice
- forstår vigtigheden af at give borgeren en god oplevelse, både i telefonen og i det direkte møde
- har et anerkendende menneskesyn
- udviser fleksibilitet i hverdagen og lader dig ikke slå ud hvis din dagsorden forandres
- tager din positive indstilling og dit gode humør med på arbejde
- altid gør dit bedste for at opnå den bedste løsning - for borgerne og for din arbejdsplads
- er mødestabil og forpligter dig på at være engageret i dine arbejdsopgaver.
Vi tilbyder dig stor indflydelse på din arbejdsdag og dine arbejdsopgaver.
Du får en stor berøringsflade med, primært med dine 37 engagerede kolleger, som alle dagligt arbejder for den gode borgerservice, men også i resten af organisationen og eksternt.
Vi har gode fysiske rammer og mulighed for hjemmearbejde og flekstid.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
- teamleder for Team Borgerservice, Pia Jepsen på e-mail pj1@toender.dk eller tlf. 74 92 91 73
- afdelingsleder for Borgerservice, Marianne Valentin på e-mail mv1@toender.dk eller tlf. 74 92 90 47 / 30 36 59 51.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst.
Er du interesseret, så send din ansøgning til os, senest onsdag den 20. marts 2024. Vi holder ansættelsessamtaler mandag den 25. marts 2024 om formiddagen.
Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket. Du modtager en kvittering for ansøgningen, men vær opmærksom på, at kvitteringen og en eventuel invitation til samtale kan ende i dit spamfilter.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tønder Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Tønder Kommune, Wegners Plads 2, 6270 Tønder
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009728