SOUSCHEF - HARALD NYBORG, TØNDER

Profilbillede
dato

Til Markedsledende & Landsdækkende butikskæde i stærk vækst

- med reference til Butikschefen.

Harald Nyborg A/S

Ndr. Landevej 26

DK-6270 Tønder

Virksomheden

Harald Nyborg A/S blev grundlagt i 1904 og har hovedkontor i Odense.

Virksomheden er en landsdækkende butikskæde med et sortiment, der henvender sig til gør-det-selv folket.

Virksomheden har i dag ca. 1.800 medarbejdere med 47 butikker (flere er på vej) og en årlig omsætning på ca. DKK 2,5 mia. og en koncernomsætning på over DKK. 7 mia.

Virksomheden går ind for frihed under ansvar, og forsøger at skabe en munter hverdag med mulighed for udvikling for den enkelte, og arbejder i et uformelt miljø med højt til loftet.

Der er et stærkt fællesskab i Harald Nyborg (HN), hvorfor det hævdes, at det er en af Danmarks bedste arbejdspladser.

Har man en drøm om at arbejde i en butik, hvor fællesskab og samarbejde kommer i første række? Så lad drømmen gå i opfyldelse ved at blive Souschef (SC) i HN i Tønder.

HN har fællesskabet og samarbejdet i centrum, da de tror på, at en god dynamik skaber det bedste grundlag for en god kundeoplevelse.

I Tønder er der i dag ca. 25 ansatte, hvoraf 5 er fuldtidsansatte.

Kollegaservice og kundeservice går hånd-i-hånd, og de vil derfor yde deres bedste for, at den nye SC føler sig velkommen og bliver en del af holdet.

Da HN har en ambition om at skabe de kommende ”stjerner”, indeholder denne stilling også en mulighed for at blive godt klædt på til den næste udfordring i fremtiden.

Stillingen

Stillingen refererer til Butikschefen og indgår i butikkens ledergruppe.

Der er tale om en stilling, hvor der vil være aften- og weekendarbejde med jævne mellemrum - typisk hver 4. weekend.

Stillingen kan give masser af give muligheder indenfor butiksdrifts i hele koncernen.

SC bliver en del af et ungt stærkt team med flere års erfaring i Harald Nyborg, hvor kandidaten vil komme til at spille den ledende rolle i teamet. For at blive Souschef skal kandidaten have ledelseserfaring og være god til at samarbejde, men også kunne tænke og arbejde selvstændigt samt tage ansvar.

Kandidaten er resultatorienteret, serviceminded, har situationsfornemmelse og sans for god kundebetjening. SC formår at engagere sig og gå foran som det gode eksempel, er fleksibel og har en positiv indstilling til nye udfordringer, til kunderne og til kollegerne.

Opgaven

Kandidatens arbejdsopgaver vil bl.a. bestå i opbygning af ugentlige samt sæsonprægede oplæg, space-opbygning, lette kontoropgaver, sikre en altid salgsklar butik med en høj standard samt motivere medarbejderne til at yde deres bedste - alt sammen i tæt samarbejde med butikschefen.

Hovedopgaverne vil være:

  • Medansvarlig for butikkens daglige drift
  • Opbygning af butikkens salgsarealer
  • Medansvarlig for motivering, fastholdelse og udvikling af medarbejderne
  • Initiativtager til mange nye tiltag
  • Arbejdsplanlægning
  • Lukkeansvar – min. 1 i ugen og min. hver 4. weekend

Den nye SC skal vide, at man i en butik kan blive afbrudt, og arbejdsopgaverne kan ændre sig i løbet af dagen, samt at alle er afhængige af hinanden for at få det optimale ud af dagen.

Kandidaten

Den ideelle kandidat kommer fra en lignende stilling fra en detail- eller handelsvirksomhed, hvor der er fokus på dels at yde service og dels på kundens behov.

Desuden forventer vi, at den nye SC:

  • Er en fleksibel og stabil medarbejder. Kandidaten ved, at der i en butik kan blive afbrud, og arbejdsopgaverne kan ændre sig i løbet af dagen, samt at alle medarbejdere er afhængige af hinanden for at få butikken til at spille.
  • Er ambitiøs. Kandidaten har lyst til at dygtiggøre sig, og lyst til at gøre sit bedste for at skabe et godt resultat. Derudover går kandidaten foran som det gode eksempel.
  • Imødekommende. Kandidaten ønsker at få andre til at føle sig godt tilpas i sit selskab, da kandidaten ved, at det er starten på god kollegaservice og en god kundeservice.
  • En god kollega. Kandidaten ved, hvor vigtigt det er at være omgivet af gode kollegaer. Både socialt og fagligt. Kandidaten ønsker at hjælpe og støtte sine kollegaer, samt skabe god energi.
  • Nyder at have direkte kundekontakt. Kandidaten formår at skabe tillid og forstå kunden. SC brænder for at give kunden en troværdig og god oplevelse. Sammen med sine dygtige kollegaer sørger kandidaten for, at kunden kommer igen.
  • Trives med ansvar. Kandidaten bliver en del af butikkens ledergruppe, med faste lukkevagter.
  • Kan argumentere for de beslutninger, som bliver truffet og står fast - også i modvind.

Det er en fordel, hvis kandidaten har truckkort, men det er ikke et krav.

Virksomheden tilbyder

En spændende og afvekslende hverdag med fuld fart på samt mulighed for gode og fleksible arbejdsforhold, personalegoder, efteruddannelse etc.

Uddannelse

En forretningsmæssig baggrund med kendskab til detailhandlen vil blive vægtet højt.

Sprog

Dansk - ubesværet.

Tiltrædelse

Snarest muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tønder Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

TARGET Headhunting ApS, Forskerparken, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019259

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet