Onsdag formiddag startede studenterugen på Det Blå Gymnasium Tønder med en traditionel morgenmad for de nyudklækkede studenter. Eleverne, der fyldte skolen med højt humør og glade smil, gjorde sig klar til den efterfølgende tur i studentervognene.
Sparekassen Bredebro bidrog til festlighederne med en rodeotyr-konkurrence, der gav deltagerne en ekstra underholdende udfordring. Klokken 09:00 rullede fem studentervogne ud fra skolen, en begivenhed, som eleverne kunne dele på Instagram.
Den glade dag bliver efterfulgt af dimissionen, der finder sted i morgen, og hvor studenterne igen samles.
Kilde: Det Blå Gymnasium Tønder