Vi søger en ny kollega til driftsopgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde selvstændigt? Er du god til at kommunikere med entreprenører, borgere og kollegaer? Så er du måske den nye kollega, vi søger til Drift i Tønder Kommune.

Vores nye kollega skal arbejde med drift af veje, afvanding, grusveje, fortove og tilsyn i marken. Men vi lever i en verden i udvikling så opgaverne kan skifte/ændres i ansættelsesforløbet.

Driftsafdelingen varetager driftsopgaver inden for vandløb, vej, grønne områder samt gadelys og vintertjeneste. Herudover anlægsopgaver såsom cykelstier, vejudvidelser og lignende. Afdelingen består af i alt 16 kollegaer, heraf denne, der nu opslås. Afdelingen lægger vægt på at den enkelte medarbejder arbejder under stor frihed og med en stor grad af planlægning af egne opgaver. Arbejdspladsen er på Rådhuset i et storrumskontor, men med mulighed for hjemmearbejde efter aftale. Omgangstonen er fri men respektfuld. Åben, men med ansvar.

Fagligheden er stor og bred. Afdelingen er sammensat af mennesker med brede faglige kompetencer og uddannelse/erfaring der til svarer. Individualisten er værdsat, men skal kunne fungere som en del af fællesskabet efter devisen at ingen kan stå alene.

Du besidder

  • erfaring/uddannelse inden for afvanding, drift af grusveje, fortove mv.
  • formulerings- og formidlingsevner, både skriftligt og mundtligt
  • struktureret, initiativrig og ambitiøs tilgang til opgaverne og arbejder ansvars- og kvalitetsbevidst
  • nysgerrighed og evne til at omstille dig, og har lyst og evne til at sætte dig ind i nye arbejdsområder
  • drive og motivation til at gennemføre projekter, men samtidig i respekt for kollegers arbejdsopgaver
  • IT -kompetencer på brugerniveau og har lyst og evne til at sætte dig ind i nye programmer.

Afdelingen Drift
Afdelingen er en del af fagområdet Teknik og Miljø med ca. 50 ansatte. Ud over Drift består fagområdet af Myndighed der, som navnet siger, håndterer myndighedsopgaver inden for vej og vandløb, byggeri, landbrug mv. I Tønder Kommune er vi optaget af at finde løsninger sammen, arbejder målrettet med organisatorisk læring og du vil derfor indgå i tæt sparring med dine kollegaer.

Vi har et godt fællesskab med en fri omgangstone og godt humør, og forventer at du sætter pris på at have såvel indflydelse som ansvar for den fælles arbejdsplads, arbejdsmiljø, resultater og værdiskabelse.

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og der er fleksibel arbejdstid. Arbejdsstedet er Rådhuset, Wegners Plads 2, 6270 Tønder. Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation i henhold til principperne i Ny Løn.

Tiltrædelse 1. februar 2024.

Det praktiske
Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte afdelingsleder Christian Kjær-Andersen på cka@toender.dk, eller tlf. 74 92 92 68.

Ansøgningsfristen er søndag den 10. december 2023 og vi holder samtaler fredag den 15. december 2023 i tidsrummet kl. 8.30 – 12.00.

Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket. Du modtager en kvittering for ansøgningen, men vær opmærksom på, at kvitteringen og en eventuel invitation til samtale kan ende i dit spamfilter.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tønder Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tønder Kommune, Wegners Plads 2, 6270 Tønder

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5948978

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet