Bostøtte Bargumsvej søger en faglig bevidst og ansvarsfuld medarbejder, med pædagogisk, psykiatrisk og/eller sundhedsfaglig erfaring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig et job, hvor du får dygtige, professionelle kollegaer? Ønsker du en arbejdsplads med fokus på trivsel og høj faglighed? Så er du måske vores nye kollega på Bostøtte Bargumsvej.

Stillingen er efter gældende lovgivning opslået som fuldtid på 37 timer pr. uge, men hvis du ønsker færre timer end fuld tid, kan vi drøfte dette. Dog minimum 30 timer pr. uge. Vi ønsker at kunne besætte stillingen den 1. april 2024, eller efter aftale.

Bostøtte Bargumsvej yder socialpædagogisk støtte i eget hjem/botilbudslignende tilbud efter servicelovens § 85. Vi yder støtte og dokumenterer ud fra den indsats som myndigheden har bestilt. Målgruppen er borgere med autisme og skizofreni samt lav kognition med psykiatriske overbygninger.  Vi arbejder anerkendende og ud fra en systemisk tankegang, med fokus på recovery-orienteret rehabilitering/mestring af eget liv, og ud fra at selv- og medbestemmelsen vægtes i arbejdet med borgeren, og at vi via fokus på kerneopgaven og samskabelse har borgeren i centrum for indsatsen.

Bostøtte Bargumsvej er et ungetilbud 18 - 40 år under §85 Voksen Social Området i Tønder Kommune. 

Arbejdstiden ligger mellem kl. 7 - 22 på hverdage. Weekender og helligdage kl. 8 – 22. Weekendvagterne fordeler sig med fire weekender over 12 uger.

Vi tilbyder

  • dygtige, professionelle kollegaer og mulighed for (tvær)faglig sparring og personlig udvikling
  • en ansvarlig og professionel personalegruppe med fokus på trivsel og høj faglighed
  • en alsidig borgergruppe med udviklingsforstyrrelser og psykiatrisk sårbarhed
  • en organisation i konstant udvikling og forandring.

Vi forventer, at du

  • har en faglig relevant uddannelse med udvikling for øje samt it-kompetencer på brugerniveau
  • har mod på målgruppen og gerne erfaring fra psykiatrien
  • er fleksibel, omstillingsparat, selvstændig og tager ansvar for dig selv, borgerne og dine kolleger
  • er robust, iagttagende, deltagende og kan reflektere over egen og andres virke
  • er loyal overfor organisatoriske og politiske beslutninger.

Se mere på vores hjemmeside 

Ønsker du yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at henvende dig til 

  • teamkoordinator Jette Anne-Grethe Jensen tlf. 24 52 53 79 / e-mail jag@toender.dk 
  • leder Lotte Teglskov tlf. 20 13 54 04 / e-mail lts1@toender.dk

Løn og ansættelse er i henhold til gældende overenskomst og indgåede lokale aftaler, og vi gør opmærksom på, at vi indhenter straffeattest, inden du bliver ansat.

Ansøgningsfrisen er den 20. februar 2024 og vil holder ansættelsessamtaler den 24. februar 2024 om eftermiddagen.

Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket. Du modtager en kvittering for ansøgningen, men vær opmærksom på, at kvitteringen og en eventuel invitation til samtale kan ende i dit spamfilter.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tønder Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tønder Kommune, Bargumsvej 25B, 6270 Tønder

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5978460

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet