Forløbskoordinator / visitator til Myndighedsafdeling i Pleje & Omsorg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde med udskrivelser, opfølgning på midlertidige forløb, dialog med borgere og visitering til diverse ydelser i en afdeling præget af høj faglighed, trivsel og godt kolleskab? Så er det måske dig vi har brug for.

En af vores visitatorer går på efterløn og vi har derfor en 37 timers stilling ledig pr. 1. marts 2024. Stillingen er fysisk placeret på Fabriksvej 12 i Tønder med reference til myndighedslederen.

Vi forestiller os, at du er uddannet sygeplejeske. Vi forventer, at du er i stand til at træffe afgørelser i henhold til serviceloven, give kvalificeret rådgivning og iværksætte tiltag til borgere, så de kan forblive selvhjulpne længst muligt. 
Opgaverne ligger primært inden for servicelovens §§ 83, 83a, 84, 86, 112 m.m. og hovedopgaven er varetagelse af udskrivelser og kommunikation med sygehusene samt ansvar for forløbende på korttidscenter pladser, herunder borgerbesøg, målsætning og opfølgning m.m.

Myndighedsafdelingen består af tre teams med socialrådgivere, sygeplejersker, terapeuter og administrative medarbejdere. Derudover er hjælpemiddeldepotet en vigtig del af afdelingen. Du bliver en del af et team bestående af 10 visitatorer.

I Tønder Kommune er der fokus på at arbejde rehabiliterende med udgangspunkt i den enkeltes borgers ressourcer og behov. Som visitator skal du møde borgere og pårørende på en respektfuld og anerkendende måde og kunne facilitere et konstruktivt samarbejde med afsæt i den enkelte borgeres personlige ressourcer samt de lovgivningsmæssige rammer og kommunale muligheder. 

Vi tilbyder

  • et team præget af engagement, stor hjælpsomhed og høj trivsel 
  • en arbejdsplads med flere fagfællesskaber med mulighed for tværfaglig sparring i hele huset
  • selvtilrettelæggelse af arbejdstid og arbejdsdag
  • en afdeling der sætter faglighed højt og har fokus på kvalificering af opgaveløsningen.

Vi forventer, at du

  • har nogle års erfaring, gerne med sagsbehandling
  • har indsigt i og forståelse for at forvalte lovgivning og det politisk vedtagne serviceniveau
  • er fleksibel og i stand til at arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst
  • er robust, handlekraftig og kan bevare et overblik over mange borgerforløb
  • har lyst til at bidrage til teamets udvikling og tør tænke nyt
  • er empatisk og har gode kommunikative evner mundtligt og skriftligt
  • har IT kompetencer, gerne med kendskab til Nexus
  • har kørekort.

Du vil møde en arbejdsplads, hvor et sundt arbejdsmiljø er præget af, at vi møder hinanden tillidsfuldt og respektfuldt og konstruktivt samarbejde og smil går på tværs af alle teams.

Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket. Du modtager en kvittering for ansøgningen, men vær opmærksom på, at kvitteringen og en eventuel invitation til samtale kan ende i dit spamfilter.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tønder Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tønder Kommune, Fabriksvej 12, 6270 Tønder

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5964846

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet