Sagbehandler til kropsbårne hjælpemidler

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig et job, hvor høj faglighed, engagement, respekt, og trivsel er de bærende elementer? Ønsker du spændende opgaver, gode kollegaer og udvikling? Så er det måske dig, vi har brug for.

En medarbejder går på pension og vi søger derfor en sagsbehandler til administrative opgaver i relation til bevilling af kropsbårne hjælpemidler m.m. Stillingen er opslået som fuldtid, men færre timer er muligt, dog minimum 30 timer upr. uge. Tiltrædelse er pr. 1. maj 2024. Den fysiske placering er Fabriksvej 12 i Tønder. 

Myndighedsafdelingen består af tre teams med terapeuter, visitatorer og administrative medarbejdere. Herudover er hjælpemiddeldepotet en vigtig del af afdelingen. Du bliver en del af et team på fire medarbejdere.

Hovedopgaven er sagsbehandling af ansøgninger vedrørende kropsbårne hjælpemidler i henhold til servicelovens § 112. Derudover økonomiberegning af handicapbiler og plejeorlov, udbetaling af befordringsgodtgørelse, kontakt til borgere og diverse samarbejdspartnere samt orientering i lovgivning. Administrative opgaver som faktureringer og daglig telefonbetjening m.v. Vi har løbende kontorelever og teamet er elevansvarlig.

Vi forestiller os, at du er uddannet som kontorassistent, gerne suppleret med sagsbehandlerkursus, kommunom eller lignende. Flair for tal samt eventuel kendskab til Nexus og SBSYS er en fordel.

Vi tilbyder dig

  • en afdeling der sætter faglighed højt og har fokus på kvalificering af opgaveløsningen
  • en arbejdsplads med flere fagfællesskaber med mulighed for sparring 
  • oplæring i at arbejde med sagsbehandling af myndighedsopgaver
  • engagerede og dygtige kollegaer
  • en afdeling hvor respekt, ordentlighed, trivsel er de bærende elementer og hjælpsomhed og godt kollegaskab går på tværs af alle teams.

Vi forventer, at du

  • har gode kommunikative evner i både skrift og tale 
  • kan arbejde tværfagligt og helhedsorienteret 
  • er i stand til selvstændigt at træffe beslutninger og afgørelser
  • har lyst til og forståelse for at forvalte gældende lovgivning og det politiske vedtagne serviceniveau
  • deltager aktivt i udvikling af gængs praksis
  • er engageret, serviceminded, fleksibel og konstruktiv.

Har du brug for yderligere information, er du velkommen til at kontakte myndighedsleder Pia Langkilde Kjær på tlf. 21 36 02 10 eller e-mail pialkja@toender.dk

Ansøgningsfristen er den 17. marts og vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 20. marts 2024.

Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket. Du modtager en kvittering for ansøgningen, men vær opmærksom på, at kvitteringen og en eventuel invitation til samtale kan ende i dit spamfilter.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tønder Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tønder Kommune, Fabriksvej, 12, 6270 Tønder

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5998641

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet