Skatteforvaltningen, Tønder: Samtaletrænere med interesse for korrekt og respektfuld vejledning af borgere og virksomheder med gæld til det offentlige

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af at være med til at videreudvikle en effektiv og værdiskabende vejledning om gæld baseret på professionel samtaletræning, som imødekommer borgernes behov, samtidig med at vi er en attraktiv arbejdsplads for vores medarbejdere?
Så er det dig, vi søger.

Vi søger samtaletrænere til vores enheder i Roskilde, Tønder, Grenaa og Thisted. Vores medarbejderes kerneopgave er at give borgere og virksomheder en imødekommende og faglig korrekt vejledning om, hvordan de kan indfri deres gæld til det offentlige. Vejledningen ydes ved én-til-én samtaler med borgere og virksomheder, primært over telefonen.

Ansvarsområder
Dit primære ansvar som samtaletræner er, i samråd med de øvrige samtaletrænere og ledere, at videreudvikle og arbejde med et koncept for samtaletræning i Gældsstyrelsens Borger og virksomhedskontakt enheder. Konceptet skal indeholde konflikthåndtering, medlyt, respektfuld feedback, konkrete mål og handleplan for den enkelte telefonagent. Vi forestiller os, at alle telefonagenter minimum 2 gange om året deltager i samtaletræning. Gennem træning og planlægning af samtaletræning af vores knap 150 telefonagenter, bidrager du og dine kollegaer i samtaletræningsteamet til at understøtte Gældsstyrelsens kerneopgave ved at sikre en respektfuld myndighedsbetjening, så tilliden til Skatteforvaltningen opretholdes, og borgeren eller virksomheden, på trods af en svær situation, føler sig hjulpet på bedst mulig vis.

Vi forventer, at du har en nysgerrighed for den opgave telefonagenterne løser og øvrige opgaver med relation til henvendelseshåndtering.

Der vil være rejsedage i stillingen, da du indgår i et team af samtaletrænere, der skal træne telefonagenterne i kontaktcenterenhederne Roskilde, Tønder, Grenaa og Thisted.

Fokus på en stærk faglig profil
Vi forestiller os, at du en dygtig samtaletræner med en relevant baggrund. Vi ser gerne, at du har erfaring fra tidligere ansættelser i fx et callcenter, men det afgørende er, at du har solid erfaring i samtaletræning, evner at give en respektfuld og brugbar feedback samt har de rette personlige kvalifikationer.

Din hidtidige karriere har givet dig faglig og personlig viden om professionel kundeservice rettet mod enkeltpersoner og virksomheder. Har du erfaring med samtaletræning, coaching og kundebetjening er det en fordel.

Bliv en del af et stærkt fællesskab
I Gældsstyrelsen arbejder vi tæt sammen, så du vil blive en del af et stærkt fællesskab, hvor vi løfter i flok og hjælper hinanden. Vores kultur er båret af ordentlighed, ansvarlighed og et stærkt kollegialt sammenhold.

Atmosfæren er uformel, og vi sætter stor pris på sparring, da vi mener, at det er nøglen til at lykkes. Vi sørger for, at du vil få en velstruktureret og grundig Introduktion til Gældsstyrelsen og Skatteforvaltningen.

Skatteministeriet lægger vægt på at understøtte fleksible arbejdsvilkår, og rammerne for arbejdstilrettelæggelsen drøftes mellem leder og medarbejder med udgangspunkt i den samlede opgaveløsning.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV, eksamensbevis og andre relevante dokumenter via linket ”Søg stillingen” senest den 6. september 2023. Angiv tydeligt i ansøgningen, hvilken en af enhederne du søger.

Spørgsmål besvares gerne af funktionsleder Ole Lauritzen (Roskilde) på telefon 72 38 92 44, funktionsleder Andreas Gram (Tønder) på telefon 72 37 22 23 eller funktionsleder Helena Waldhauer (Grenaa) på telefon 72 37 28 40. På grund af ferieafvikling, skal alle henvendelser i uge 34 vedrørende spørgsmål til stillingen rettes til Andreas Gram.

Samtaler afholdes i uge 37 i Teglgårdsparken, 5500 Middelfart. Der vil indgå en logiktest og en personanalyse i forbindelse med ansættelsesforløbet.

Forud for ansættelse foretager vi restancetjek for så vidt angår restancer til det offentlige, og der vil blive indhentet straffeattest og referencer.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. ​Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Forventet tiltrædelse er 1. november 2023 eller efter nærmere aftale.

Din arbejdsplads bliver Pionér Allé 1, 6270 Tønder. Vi har også lignende stillinger slået op i Roskilde, Grenaa og Thisted.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tønder Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Tønder, Pionér Allé 1, 6270 Tønder

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171512&DepartmentId=9412&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5893881

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet