BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du i et arbejdsmiljø, hvor ikke to dage er ens? Ønsker du et job med et godt kollegialt samvær og mulighed for hjemmearbejde? Så er det måske hos os, du skal finde dit nye job.
Vi beskæftiger os med målgruppen voksne mennesker med et nedsat funktionsniveau på grund af fysisk og/eller psykisk handicap, eller på grund af en psykiatrisk lidelse samt socialt udsatte.
I afdelingen er vi 11 medarbejdere, som er delt op i to teams
- Handicapteamet, der arbejder med borgere der har en fysisk/psykisk udviklingshæmning.
- Psykiatriteamet, der arbejder med borgere som har en psykiatrisk lidelse eller er socialt udsat/hjemløse.
Derudover er der en hjerneskadekoordinator, en opsøgende medarbejder til socialt udsatte og en administrativ medarbejder.
Dine opgaver er
- sagsbehandlingen af sager i handicaptemaet, egen sagsstamme
- sagsbehandlingen af alle ansøgninger og opfølgninger jf. SEL’s § 100, nødvendige merudgifter
I handicapteamet kan du forvente følgende opgaver
- Sagsbehandling ved ny henvendelse, borgere med udviklingshæmning via udredning efter VUM-metoden
- Lovpligtig opfølgning på borgere med udviklingshæmning jf. Servicelovens § 85; § 97; § 103; § 104; § 107 og § 108
- Udarbejdelse af handleplaner jf. Servicelovens § 141
- Træffe afgørelser
- Lovbestemt opfølgning på alle sager vedr. Servicelovens § 100
- Journalarbejde i KMD-Nexus.
Vi forventer, at du
- har en positiv tilgang til det daglige arbejde og dermed bidrager til et godt arbejdsmiljø
- har humor og kan trives i et miljø hvor ikke to dage er ens
- kan arbejde både selvstændigt og i et fællesskab
- du kan sortere og prioritere i din opgaveløsning og kan håndtere, at der altid er arbejdsopgaver, som skal varetages
- betragter faglighed, dokumentation, opfølgning, struktur og overblik som en naturlig del af dit arbejde
- står for en anerkendende tilgang – og samtidig trives i rollen som myndighedsrådgiver
- har gode it-kompetencer og gerne med kendskab til KMD Nexus.
Det får du ved ansættelse i afdelingen
- Mulighed for hjemmearbejde
- Godt kollegialt samvær med årlig personaledag
- Flexordning
- Kommunebiler til rådighed ved arbejdsrelateret kørsel
Stillingen er på 37 timer pr. uge fra den 1. juli 2024 eller før. Løn er jf. gældende overenskomst. Du ansættes i Myndighedsafdelingen, Voksen Socialområdet på Rådhuset, Wegners Plads 2, 6270 Tønder.
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte myndighedsleder i Voksen Socialområdet, Christiane Kristensen, tlf. 21 35 85 68.
Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket. Du modtager en kvittering for ansøgningen, men vær opmærksom på, at kvitteringen og en eventuel invitation til samtale kan ende i dit spamfilter.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tønder Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Tønder Kommune, Wegners Plads 2, 6270 Tønder
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6035350