Teamledere til Richtsens Plejecenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig et job på en arbejdsplads, hvor der er fokus på et sikkert og sundt arbejdsmiljø? Ønsker du indflydelse og fleksibilitet i dit daglige arbejde? Og hvor der er en nærværende stemning, hvor beboernes trivsel er i højsædet? Så er hos os, du skal søge job.

Vi søger nemlig to teamledere til Richtsens Plejecenter. Der er tale om to fuldtidsstillinger på 37 timer pr. uge med ansættelse fra den 1. januar 2024. Der kan forekomme weekend og aftenvagter. 

Hvem er vi?
På Richtsens Plejecenter er der 60 boliger opdelt i otte leve-bo enheder. En af boligerne er desuden til midlertidige aflastningsophold. Vi spiser varm mad om aftenen i bo-enhederne, og sætter en ære i at skabe en hjemmelig atmosfære. Vi ønsker at være et sted med plads til gode fællesskaber, hvor vi sammen skaber et hverdagsliv med nærvær og værdighed for borgerne. Vi har mange aktiviteter og samarbejder med kommunens naturvejleder. Vi er et stort plejecenter, og det giver os mulighed for at arbejde med spændende udviklingstiltag. Vi har fokus på tiltag, der fremmer et godt psykisk arbejdsmiljø og har et tæt samarbejde med vores demens koordinatorer, som bruger Marte Meo metoden. 

Hos os får du

  • fokus på et sikkert og sundt arbejdsmiljø
  • mulighed for personlig og faglig udvikling
  • indflydelse og fleksibilitet i dit daglige arbejde
  • en nærværende stemning, hvor beboernes trivsel er i højsæde
  • et tæt, professionelt, lærerigt og godt samarbejde med sygeplejen
  • et fagligt og praktisk udviklende miljø samt til tider akutte udfordringer, da der ses stor øgning i kompleksiteten hos nye beboere
  • tæt samarbejde med vagtplanlægger.

Fra plejecenterlederen kan du forvente

  • feedback
  • æt opfølgning på dine ledelsesopgaver
  • støtte og hjælp til svære opgaver
  • frihed under ansvar til at skabe de bedste rammer for trivsel for både beboere og medarbejdere. 

Vi søger en teamleder, der

  • er udannet social og sundhedsassistent
  • er fleksibel og omstillingsparat
  • kan arbejde selvstændigt, men også samarbejde på tværs af teams og fagområder
  • har godt humør og kan skabe god stemning 
  • tør gå foran som rollemodele
  • er initiativrig og handlekraftig
  • tør tage ansvar og handle på sin faglighede
  • er åben og ærlig
  • behersker relevante IT systemer, herunder Nexus
  • har ledererfaring eller er villig til at tage lederuddannelse.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte plejecenterleder Pia Bonde Duus på tlf. 23 74 84 95 eller e-mail pbd1@toender.dk

Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst med FOA. Ansøgningsfriesten er den 20. november 2023, og vi holder samtaler den 22. november 2023. 

Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket. Du modtager en kvittering for ansøgningen, men vær opmærksom på, at kvitteringen og en eventuel invitation til samtale kan ende i dit spamfilter.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Tønder Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Tønder Kommune, Plantagevej 39, 6270 Tønder

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5937800

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet