BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger for vores kunde, ALUnited Denmark A/S i Tønder, en HR-administrator, som vil få en nøglefunktion i HR-afdelingen.
Hos ALUnited Denmark A/S bliver du en del af et engageret og kompetent team af medarbejdere i en virksomhed præget af stor arbejdsglæde og professionalisme.
Du vil få rollen som løn – og HR Administrator, hvor du bl.a. vil være ansvarlig for den daglige HR-administration samt lønansvarlig for deres 150 ansatte, hvoraf du skal kunne identificere og forstå udfordringer og problemstillinger relateret til HR og deltage i løsningen af disse.
Opgaverne omfatter :
- Gennemføre lønudbetaling og kontrol til 150 medarbejdere
- Administrere, opdatere og vedligeholde stamdata relateret til lønafregning, tidsstyring og HR-administration
- Udføre og kontrollere den månedlige lønningsliste
- Implementere lovgivningsmæssige opdateringer/ændringer og interne regler
- Udarbejde rapporter og statistikker
- Understøtte lokale personaleaktiviteter
- Deltage i lokale HR-projekter
Alunited Denmark A/S har i øjeblikket samarbejde med et eksternt lønbureau men planlægger at trække hele lønprocessen in house i 2024, og vi søger derfor en ny kollega, som både kan hjælpe os med selve insourcing af lønnen samt procesoptimering for herefter tage det daglige ansvar lønkørsel til alle vores ca. 150 ansatte.
Kvalifikationer og kompetencer
Du har minimum 3 år erfaring fra en lignende stilling som løn/HR-ansvarlig og gerne fra ordreproducerende virksomheder.
Det er en fordel, hvis du har viden og erfaring med ProMark og Visma.
Har du erfaring med MS Dynamics er det en stor fordel.
Du skal have viden om dansk arbejdslovgivning (industriens overenskomst).
Dansk og engelsk i skrift og tale på middel til højt niveau.
Tysk vil være en fordel, da en stor del af medarbejderne i vores produktionsafdeling kommer fra Tyskland.
Praktiske oplysninger
Der er ingen ansøgningsfrist. Dog afholdes der samtaler løbende i september og oktober måned indtil den rette kandidat er fundet.
Arbejdspladsen ligger i Tønder.
Løn fastsættes efter kvalifikationer.
Der er tale om en fuldtidsstilling – med mulighed for efter onboardingperioden at arbejde hjemmefra en dag ugentligt.
Opstart snarest muligt.
Søg jobbet
Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team A/S.
Temp-Team
Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.
Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tønder Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TEMP TEAM A/S - Kolding, Vonsildvej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://temp-team.dk/job-detaljer/andet-selvk%C3%B8rende-og-personaleorienteret-payroll-hr-administrator-til-alunited-a-s-i-t%C3%B8nder-343443/
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5907426