BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at udvikle og koordinere AsylSyds helhedsorienterede indsats og kvalitetssikre vores sundhedsfaglige område, samt få et indblik i hvordan hverdagen er på et asylcenter? Så er det måske dig, vi søger.
Som udviklingskonsulent for AsylSyd får du ansvar for at understøtte vores asylcentre i implementerings- og læringsprocesser i henhold til AsylSyds operatørkontrakt med Udlændingestyrelsen. Stillingen er placeret i AsylSyds fællesadministration, hvor en del udviklingsopgaver løses. Stillingen har et fokus på det sundhedsfaglige område hvor man skal understøtte systematisk kvalitetssikring af interne arbejdsgange i AsylSyds sundhedsafdeling. En del af de opgaver, der skal udføres, ligger i Sundhedsafdelingen på AsylSyds indkvarteringscentre og derfor skal det forventes at der vil være to indmødedage i sundhedsafdelingen om ugen. Stillingen dækker over en række udviklings- og kvalitetssikrende opgaver inden for sundhedsområdet. Det er derfor en fordel at have kendskab til sundheds- og servicelovgivningen, men ikke en nødvendighed.
Hvem er vi?
AsylSyd er driftsoperatør på asylområdet under Tønder Kommune og har en kontrakt med Udlændingestyrelsen om indkvartering på asylcentre i Syd-og Sønderjylland. AsylSyd har udarbejdet en pixi-udgave af operatørkontrakten, som du kan læse her.
Dine opgaver
- Understøtte sundhedsafdelingen med implementering og kvalitetssikring af arbejdsgange.
- Udvikling af instrukser og løbende holde sig orienteret med krav fra Styrelsen for patientsikkerhed – herunder forberede og deltage i tilsyn.
- Skabe konsensus mellem sundheds- og servicelovgivning og udlændingeloven.
- Kvalitetssikring af sundhedsområdet i AsylSyd.
- Støtte afdelingsledere på tværs af centre med planer og implementering af udviklings- og forbedringsmuligheder.
- Udarbejde kautionsansøgninger til Udlændingestyrelsen på sundhedsområdet.
- Have løbende dialog med asylchef, afdelingsledere og medarbejdere med henblik på at styrke driften.
- Understøtte ledelsen med løbende opgaver.
Vi forventer, at du
- har en mellemlang videregående sundhedsuddannelse eller en akademisk uddannelse
- er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaver
- har flair for at prioritere opgaver med henblik på at sikre høj kontraktopfyldelse
- er omstillingsparat og god til at samarbejde på tværs af faglige områder
- hurtig til at sætte sig ind i nye retningslinjer og regler
- har erfaring med at udvikle og implementere nye indsatser og arbejdsgange
- gerne har erfaring med kvalitetsarbejde på sundhedsområdet
- er fleksibel og kan tage nye opgaver, når behovet viser sig.
Vi tilbyder
- flekstids- og sundhedsordning
- en arbejdsplads med god humor og et godt fællesskab
- stor grad af medindflydelse
- spændende og udfordrende arbejdsopgaver
- løbende kompetenceudvikling og faglig sparring
- hjælpsomme og glade kollegaer med fagligt engagement
- et unikt indblik i det danske asylsystem.
Det praktiske
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse er hurtigst muligt eller efter aftale. Ansøgningsfristen er den 24. oktober 2024, og vi forventer at holde samtaler den 28. oktober 2024. Vi gør opmærksom på, vi indhenter straffe- og børneattest i forbindelse med en ansættelse. Det er et krav at du har kørekort til bil, kategori B.
Har du brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Signe Mouritsen på tlf. 23 43 96 20 på hverdage mellem kl. 10-12.
Læs mere om AsylSyd og vores driftoperatøropgave
Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket. Du modtager en kvittering for ansøgningen, men vær opmærksom på, at kvitteringen og en eventuel invitation til samtale kan ende i dit spamfilter.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Tønder Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Tønder Kommune, Strucksalle 88, 6270 Tønder
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127413