Studenterugen 2026 er godt i gang på Det Blå Gymnasium Tønder, hvor mandagens fejringer satte stemningen for en festlig uge.
Mandag var en succesfuld dag med en strøm af glade mennesker, der mødtes i gymnasiets fine studentercafé for at hylde de nyudklækkede studenter.
Jubilæet markerede startskuddet for en række festligheder, som vil strække sig over ugen, og begejstringen blandt deltagerne var tydelig i alle hjørner af caféen.
Kilde: Det Blå Gymnasium Tønder