Masser af feststemning på Det Blå Gymnasium Tønders første dag af Studenterugen

dato

Studenterugen 2026 er godt i gang på Det Blå Gymnasium Tønder, hvor mandagens fejringer satte stemningen for en festlig uge.

Mandag var en succesfuld dag med en strøm af glade mennesker, der mødtes i gymnasiets fine studentercafé for at hylde de nyudklækkede studenter.

Jubilæet markerede startskuddet for en række festligheder, som vil strække sig over ugen, og begejstringen blandt deltagerne var tydelig i alle hjørner af caféen.

Mest læste artikler