Det Blå Gymnasium Tønder har haft en succesfuld start på Studenterugen 2026. Mandag var fyldt med aktiviteter og fejringer for de nyudklækkede studenter, som nød dagen i den festsmykkede studentercafé.
Arrangementet bød på masser af smil og godt humør blandt både studenter og besøgende, ifølge gymnasiets Facebook-opslag. Studenterugen fortsætter med flere spændende event på programmet.
Kilde: Det Blå Gymnasium Tønder