UngTønder sender en varm sommerhilsen til alle i lokalområdet, idet de markerer starten på sommerferien. Uanset om man vælger at tilbringe ferien derhjemme, på tur med foreningen eller ude i det store udland, håber UngTønder, at ferien bringer glade minder, masser af sol, og ikke mindst is.
Foreningen ser frem til efteråret, som allerede er fyldt med nye aktiviteter og spændende ture. Der er altså meget at glæde sig til efter en forhåbentlig mindeværdig sommer. Nyd ferien, lyder opfordringen fra UngTønder.
Kilde: Ungtønder.dk