Det Blå Gymnasium Tønder har endnu en gang en grund til at fejre en af deres talentfulde sportselever. Den kommende 3.g elev Magnus Haagensen sikrede sig en bronzemedalje ved DM i enkeltstart for juniorer.
Løbet fandt sted i går som en del af DM-ugen i Herning, og skolen er stolte over resultatet. De opfordrer samtidig unge talenter, der ønsker at kombinere sport og uddannelse, til at kontakte dem, da de er Team Danmark Uddannelses partner.
Kilde: Det Blå Gymnasium Tønder