Magnus Haagensen vinder DM-bronze i enkeltstart for juniorer

dato

Det Blå Gymnasium Tønder har endnu en gang en grund til at fejre en af deres talentfulde sportselever. Den kommende 3.g elev Magnus Haagensen sikrede sig en bronzemedalje ved DM i enkeltstart for juniorer.

Løbet fandt sted i går som en del af DM-ugen i Herning, og skolen er stolte over resultatet. De opfordrer samtidig unge talenter, der ønsker at kombinere sport og uddannelse, til at kontakte dem, da de er Team Danmark Uddannelses partner.

Mest læste artikler