Tirsdag kulminerede i en festlig fejring på Det Blå Gymnasium Tønder, hvor studenterugen 2026 fortsætter med succes. Gymnasiet gav udtryk for stor begejstring over det fremmøde, der viste sig i løbet af dagens arrangement.
Deltagerne fik endnu en gang mulighed for at samles og glædes over studenternes store dag, hvilket blev mødt med stor taknemmelighed fra gymnasiets side. Opslaget fra Det Blå understreger fornøjelsen ved at se så mange deltage i fejringen.
Kilde: Det Blå Gymnasium Tønder