TM Tønder Håndbold Foreningen melder klar til en ny sæson for Trille-Trollerne med et genforenet og styrket trænerteam. Tobias, Emilie, Kim, Malthe og Tine er tilbage og får selskab af Amalie Thomsen, som glæder sig til at påbegynde trænerrollen. Holdet vil mødes hver onsdag fra kl. 16.30 til 17.30 i Hal 1, med opstart i uge 43 efter efterårsferien.
Klubben opfordrer både gamle og nye Trille-Troller til at møde op til en time fyldt med leg, grin og håndboldglæde. Holdet er specielt for børn født i 2021, 2022 og 2023. Følg foreningen på Facebook og Instagram for flere trænernyheder i den kommende tid.